Thursday, August 23, 2012

Pose Pack no. 7

I know the names of my pose packs are weird (:
Something for fashion session.

Wiem, że nazwy moich pose packów są dziwne.. Coś do sesji modowych.. powiedzmy, w każdym razie, po ostatnich pozach, które wymęczyły mnie fizycznie (i psychicznie także xD) przyszedł czas na coś łatwiejszego. Mam nadzieję, że komuś się przydadzą. Enjoy!
a_blakc_apose30
a_blakc_apose31
a_blakc_apose32
a_blakc_apose33
a_blakc_apose34
a_blakc_apose35

Download:

Zapraszam na mój simblr! (:

Credits:
Hair: Newsea retexture by Poseidon God of The Sea
Skin: Ephemera Freckles
Bracelet: Lorandia
Top: Anubis
Bottom: IkariW2 (TSR free)
Shoes: Jocker
Nails: NancyJ

17 comments:

  1. Mnie się baaardzo przydadzą :) Są wspaniałe

    ReplyDelete
  2. piękne, już są w mojej grze.

    ReplyDelete
  3. Very nice as always :)
    But, I'm sorry to say...I won't download them because all of these (except the last) are with opened mouth.
    Please take this as Advise for your next Pack.

    You know, I'll always follow You! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, I understand. Next pose pack will be with closed mouth specially for you WhiteCrow :D (maybe one.. just one will be with opened xD). Thank you! (:

      Delete
  4. Wow, są cudowne.
    Teraz tylko muszę rozgryźć jak zainstalować Pose Pack.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję xD Jest masa poradników w internecie, chociażby na stronie thesims3.com xD

      Delete
  5. Jak zwykle świetne ^.^ Oby tak dalej!

    ReplyDelete